Forum Odkryta 1 Warszawa Strona Główna Odkryta 1 Warszawa
Oficjalne forum dyskusyjne osiedla przy ulicy Odkrytej 1 w Warszawie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Most Północny na zachętę wyborcom
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Odkryta 1 Warszawa Strona Główna -> Nasza Białołęka...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skarbonka
Administrator



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 10:31, 23 Cze 2006    Temat postu: Most Północny na zachętę wyborcom

Życie Warszawy:
[link widoczny dla zalogowanych]

Most Północny na zachętę wyborcom

Ratusz intensywnie przygotowuje dokumenty potrzebne do ogłoszenia przetargu na projekt i wybór wykonawcy mostu Północnego.

Przetarg na przygotowanie projektu i wyłonienie firmy lub konsorcjum firm, które wybudują w ciągu czterech lat przeprawę przez Wisłę, zostanie ogłoszony w lipcu. Urzędnicy chcą zakończyć przetarg, czyli wybrać ostateczny wygląd mostu i jego budowniczych, najpóźniej w październiku.
– Przed nachodzącymi wyborami samorządowymi, zaplanowanymi na początek listopada, chcemy podpisać umowę z wykonawcą mostu Północnego i formalnie rozpocząć prace – zapowiada Michał Borowski, zastępca p.o. prezydenta Warszawy. – Zdajemy sobie sprawę z tego, że budowa przeprawy między Bielanami i Białołęką powinna się zacząć już dawno.

Czy podpisanie umowy z wykonawcą prac tuż przed wyborami nie zostało specjalnie zaplanowane przez władze Warszawy? Taka myśl sama się nasuwa, ale Ratusz zaprzecza – twierdzi, że już dawno chciał wybrać projekt i wykonawcę. – W tym celu ponad rok temu ogłosiliśmy konkurs na koncepcję trasy mostu. Niestety, dwukrotnie został storpedowany przez przegrane firmy, którym sąd przyznał rację. Dlatego tym razem zrezygnujemy z konkursu, a dalsze prace będą odbywały się w trybie przetargowym. Ich kalendarz wygląda tak, że decydujące rozstrzygnięcia nastąpią jesienią – tłumaczy Borowski.

W tej chwili w rękach samorządu jest już niemal cała ziemia potrzebna do zbudowania mostu i dojazdów do niego z obydwu stron Wisły. Do wykupienia, zdaniem Borowskiego, zostało jeszcze tylko 10 proc. terenów. Most Północny, zgodnie z zapewnieniami poprzedniego prezydenta Warszawy Lecha Kaczyńskiego, miał być gotowy na przełomie obecnej i następnej kandencji samorządowej, czyli w roku 2007. Tymczasem budowa zacznie się dopiero w przyszłym roku. Koniec prac przewiduje się na 2010-11 r.

Most niemal na pewno będzie przeprawą przęsłową (bez pylonów – jak Świętokrzyski i Siekierkowski). Mimo że ma być skromniejszy od swoich poprzedników, jego koszt w związku z podwyżkami cen materiałów budowlanych będzie wyższy. Szacuje się, że budowa pochłonie około 400 milionów złotych.

2006-06-23

MHAD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pinezka84




Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:07, 26 Kwi 2007    Temat postu:

Most Północny łączący Bielany z Białołęką nie powstanie do 2010 r. jakjeszcze niedawno obiecywały władze miasta.
Wczoraj wicedyrektor ZDM Mirosław Kazubek ujawnił, że pozwolenia na budowę Północnego spodziewa się dopiero w drugim kwartale przyszłego roku. Wcześniej potrzebnych jest wiele decyzji (m.in. lokalizacyjnych) związanych z tą inwestycją. Natomiast budowa samej trasy potrwa co naj-

mniej trzy lata. Także ci, którzy liczyli, że szybko powstanie węzeł Trasy Siekierkow-skiej z ulicą Marsa, mająpo-wody do zmartwienia. Pozwolenie na jego budowę ma zostać wydane dopiero w czwartym kwartale 2007 r. Więcej szczęścia ma druga linia metra. Najpóźniej w poniedziałek będzie ogłoszony przetarg na wykonanie projektu centralnego odcinka tej linii między Dw. Wileńskim a Rondem Daszyńskiego. Budowa może się

skończyć na przełomie roku 2011 i 2012. II linia będzie budowana za pomocą supernowoczesnej tarczy drążącej tunel z szybkością ok. 50 m na dobę.
Ratusz chce jeszcze w
tym roku wprowadzić opła
ty za parkowanie na obsza
rze całego Powiśla. Władze
zamierzają także na więk
szości głównych ulic prowa
dzących do centrum wy
dzielić pasy wyłącznie dla
pojazdów komunikacji miej
skiej, sś


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pinezka84




Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:38, 16 Lis 2007    Temat postu:

To jest skan a nie chciało mi sie tego tekstu poprawiać wiec przy rozpoznawaniu przez program tekstu mogły porobić się błędy


Wielki start inwestycji
Miliardy złotych na inwestycje - głównie drogowe i komunikacyjne - obiecują przed Euro 2012 władze warszawy Czy to realne plany, czy tylko lista życzeń?

Krzysztof Śmietana
••
Za rok, dwa Warszawa ma się stać gigantycznym placem budowy. Tak zakłada wiceprezydent stolicy Jacek Wojciechowicz, który wczoraj wPałacu Kultury prezentował zamierzenia władz do 2012 r. Ratusz liczy, że w ciągu trzech lat aż trzykrotnie zwiekszy się kwota pieniędzy przeznaczanych na inwestycje. W2006 r. wydano na nie 1,2 mld zł, a w 2009 ma to być prawie 3,5 mld, z czego blisko 80 proc. na komunikację i drogi.
Obwodnica i metro
Co powstanie? Na Euro 2012 przyda się zwłaszcza dokończenie obwodnicy śródmiejskiej. Chodzi o przedłużenie Trasy Łazienkowskiej i al. Stanów Zjednoczonychod ronda Wiatraczna na drugą stronę torów PKP do ZabraniecMej, potem ronda Żaba.
Przełomowy ma być rok 2010. Wtedy mają się skończyć inwestycje ciągnące się od wielu lat - poszerzenie Al. Jerozolimskich w kierunku Pruszkowa wraz z ogromnym węzłem przy Łopuszańskiej i budowa Trasy Siekierkowskiej z rondem uzbieguMarsaiPłowieckiej. Naprzedłużeniu tej arterii powstanie poszerzona ul. Marsa i Żołnierska.
Również w2010 r. ratusz chciałby oddać dwa mosty - Północny spinający Bielany z Białołęką i Krasińskiego między Żoliborzem a Golędzino-wem. Poobuprzeprawachmająkur-sować tramwaje. - Nie wykluczam pewnych opóźnień w przetargach, ale liczę, że tenriiny oddania mostów są realne - mówił Wojciechowicz.
Wróku 2011 lub 2012 mabyć ukończony pierwszy fragment Trasy N-S od lotniska Okęcie do Al. Jerozolimskich. Jeśli wszystko dobrze pójdzie, to na przełomie 2011 i 2012 r. będzie gotowy centralny odcinek drugiej linii metra od ronda Daszyńskiego do Dworca Wileńskiego koło nowego Stadionu Narodowego. Władze Warszawy liczą też na inwestycj e rządowe, m.in. na dociągnięcie autostrady z Łodzi i budowę dwóch zjazdów - przez Bemowo do Trasy AK i na Ursynów. Mają nadzieję, że kolej wywiąże się z obietnicy modernizacji stołecznych dworców.
Bez połamanych chodników
Miasto stawia na rewitalizację ulic iplaców. Do2010r. nowy wygląd powinien zyskać np. ciąg pi. Bankowy - Senatorska - pi. Teatralny. Na ogłoszony przez ratusz konkurs na zagospodarowanie tego rejonu wpłynęło właśnie siedem projektów. Zakładają one m.in. wyrzucenie samochodów z obu placów i budowę pod nimi parkingów podziemnych. Plan zakłada też poprawę wyglądu niemal wszystkich ulic w ścisłym Śródmieściu. Według Wojciechowieza nie zobaczymy tam połamanych chodników czy szpetnych latarni.
Na ile to są jednak realne plany? Warszawiacy w ostatnich latach słyszeli już mnóstwo podobnych obietnic i dlatego podchodzą do nich sceptycznie. Przygotowanie wszelkich inwestycji wciąż utyka w urzędach. Miesiącami trzeba np. czekać na tzw. decyzję środowiskową czy lokalizacyjną. Kolejne problemy wychodząm.in. naTrasieSiekierkowskiej.-Towinain-nych urzędów, np. Ministerstwa Środowiska. Liczymy teraz na lepszą współpracę - mówi Anna Piotrowska, szefowa Zarządu Dróg Miejskich. Twierdzi, że przygotowanie inwestycji wZDM teraz toczy się już lepiej, bo min. wzrosły wynagrodzenia i dzięki temu można zatrzymać w firmie młodych fachowców.
Przyspieszyć procedury
- Wiceprezydent Wojciechowicz zapowiada zaś, że miasto poprosi rząd, by . wobec niektórych inwestycji komunikacyjnych zastosować specustawę przyjętą z okazji Euro 2012. Upraszcza ona wiele procedur przy wyborze firm i uniemożliwia długie protesty przegranych. Miasto chciałoby w ten sposób budować most Północny i praską część obwodnicy śródmiejskiej. Spośród większych inwestycji niezwiązanych z komunikacją czy drogami władze wymieniają m.in. Pałac Saski z siedzibą ratusza, Muzeum Historii Żydów Polskich, Centrum Nauki „Kopernik" w na Powiślui Centrum Sztuki Narodowej na pi. Defilad. Budowa trzech pierwszych obiektów ma się zacząć w przyszłym roku. Wszystkie mają być gotowe w ciągu dwóch-trzech lat.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
reni




Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:40, 17 Lis 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pinezka84




Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:16, 27 Sty 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MM




Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:33, 29 Mar 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Poślizg z mostem Krasińskiego, Północny będzie wcześniej

Żoliborzanie mogą odetchnąć - dzielnicy nie zaleje potok samochodów z mostu Krasińskiego, bo jego projektowanie i budowa się opóźnią. Jest już pewne, że o wiele wcześniej powstanie most Północny między Bielanami i Tarchominem.
Jeszcze niedawno władze miasta deklarowały, że obie przeprawy - most Północny i most Krasińskiego - powstaną równocześnie, przed końcem 2010 r. Przeciw takim planom protestowało wielu mieszkańców Żoliborza. Bali się, że nowy most, który ma połączyć Bródno z ul. Krasińskiego i pl. Wilsona, powstanie jednak wcześniej, bo jego budowa będzie prostsza niż mostu Północnego. W efekcie Żoliborz miałaby zalać fala samochodów zjeżdżających z nowej przeprawy. Mieszkańcy Bródna w drodze do centrum wybraliby na pewno nowy most, a nie zakorkowaną Trasę Toruńską. - Wówczas trasa Krasińskiego stałaby się drogą tranzytową, a nie lokalną, jak wcześniej zakładano - twierdzi Witold Sielewicz, wiceburmistrz Żoliborza.

Teraz jest już jednak pewne, że to jednak most Północny powstanie wcześniej i że to on odciąży zakorkowany most Grota-Roweckiego. Okazało się, że projektowanie trasy i mostu Krasińskiego potrwa o kilka miesięcy dłużej. Miejscy urzędnicy wspólnie z projektującą przeprawę firmą Systra zdecydowali właśnie, że zupełnie inaczej powinno wyglądać skrzyżowanie z Wisłostradą. - Uznaliśmy, że zamiast istniejących nasypów i krótkich wiaduktów w tym miejscu powinny powstać nowe, dłuższe estakady dla jadących Wisłostradą. Zniknie też niebezpieczne wygięcie trasy - mówi Andrzej Marecki, naczelnik wydziału mostów w Zarządzie Dróg Miejskich. Projektant musi jeszcze uwzględnić inne poprawki, m.in. zapewnić wygodny skręt w ul. Gwiaździstą i możliwość budowy nowego wjazdu od Wisłostrady do Cytadeli, gdzie za kilka lat ma się przenieść Muzeum Wojska Polskiego. Przeprojektowanie węzła spowoduje jednak o wiele większe problemy komunikacyjne na Wisłostradzie w czasie budowy.

Wiadomo już, że przygotowanie dokumentacji pierwszego odcinka trasy Krasińskiego od pl. Wilsona do ul. Jagiellońskiej zamiast pod koniec marca skończy się najwcześniej latem. Za to bez żadnych opóźnień w przyszłym tygodniu firma Schuessler Plan przekaże Zarządowi Dróg Miejskich projekt mostu Północnego. - Jego budowa jest priorytetowa. Na pewno powstanie wcześniej niż most Krasińskiego - mówi Andrzej Marecki. Chociaż wciąż nie ma jeszcze kilku potrzebnych dokumentów dla tej inwestycji, m.in. decyzji środowiskowej, w Zarządzie Dróg Miejskich twierdzą, że nadal jest szansa, że budowa przeprawy rozpocznie się jesienią. Urzędnicy w maju zaczną szukać w dwustopniowym przetargu wykonawcy prac. Mają one trwać dwa lata.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pinezka84




Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:41, 09 Maj 2008    Temat postu:

Roboty przy megainwestycji mają się rozpocząć jeszcze w tym roku
Wielki węzeł stanie przy Wisłostradzie

W ciągu trzech lat powstanie jeden z największych węzłów drogowych miasta
Sławomir Ślubowski
dziennikarz działu Warszawa______
Wisłostrada zostanie przecięta siecią ślimaków. Na styku Marymonckiej z dawną Pstrowskiego pojawią się rondo i wiadukty. Jeszcze w tym roku może zacząć się budowa ogromnego węzła drogowego - niezbędnego, by z mostu Północnego móc dojechać w różne części miasta.
„Dziennik" jako pierwszy dotarł do proponowanych przez projektantów z firmy Schussler Duesseldorf (to ta firma zaprojektowała most Północny wraz z dojazdami) planów połączenia Trasy Mostu Północnego z Wisłostradą i ulicą Marymoncką.
Tu, gdzie teraz w pobliżu stadionu Hutnika Wisłostrada schodzi się z Marymoncką, powstanie ogromny węzeł podobny do ślimaków Trasy Toruńskiej czy Łazienkowskiej. Trasa Mostu Północnego, która z jednej strony sięgnie do Huty, a z drugiej, ulicy Modlińskiej, zostanie zbudowana nad istniejącymi jezdniami Wisłostrady, która w czasie prac będzie zwężona. Na pewien czas być może nawet do jednego pasa ruchu, a przez cały czas budowy - do dwóch. To oczywiście spodowuje korki. Nie będzie można z nich uciec np. na Marymoncką. Tu z kolei, na skrzyżowaniu z obecną ulicą Zgrupowania AK „Kampinos", zostanie zbudowane rondo. Nad nim przejdą estakady Trasy Mostu Północnego w stronę metra na Młocinach.
Z Wisłostrady do mostu Północnego dostaniemy się od strony centrum, skręcając w prawo zwykłą łącznicą. Trochę dłuższą drogę będą mieli mieszkańcy Tarchomina. Aby dostać się na Wisłostradę w kierunku miasta, będą musieli skręcić najpierw w prawo, potem w lewo, robiąc coś na kształt półkola. Uciążliwą drogę przygotowano dla kierowców jadących trasą Młociny - Wisłostrada do centrum. Tu nie będzie bezkolizyjnych jezdni. Projektanci zaplanowali, że aby dostać się na Wisłostradę, trzeba zjechać już na wysokości Marymonckiej. Tam odstać swoje na światłach przy rondzie i dopiero stamtąd wjechać na Wisłostradę. Chodzi o to, by ludzi zniechęcać do wjazdu autem do centrum miasta. A jak zostanie rozwiązana sytuacja na praskim brzegu? Zakłada się, że całkowicie bezkolizyjna będzie Modlińska, która pójdzie wiaduktami nad trasą mostową.
Przetarg na wybór wykonawcy mostu będzie ogłoszony na przełomie maja i czerwca. Roboty mają wystartować w tym roku i skończyć się pod koniec 2010 r.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pinezka84




Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:25, 13 Lis 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pinezka84 dnia Czw 21:28, 13 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szubert




Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:31, 06 Sty 2009    Temat postu:

Może coś się w końcu ruszy z tym mostem Smile))
[link widoczny dla zalogowanych]

Wprowadziłem się z żona w święta i przez okres świąteczno-noworoczny do pracy ( WOLA ) dojeżdżałem 25-30 minut, ale to co zobaczyłem 5,6 stycznia jest przerażające!!! Przecież na tej Modlińskiej i ulicach prostopadłych do niej dzieją się sceny Dantejskie.
Dojazd do pracy zajmuje mi teraz 70-75 minut w jedną stronę czyli w sumie siedzę w samochodzie prawie 2,5 godziny dziennie!!!
Mieszkałem przez 2 lata w Jazgarzewszczyznie ( gmina Lesznowola między Magdalenką a Piasecznem - 28 km od centrum ) i też dojeżdżałem do pracy w korku, ale było to 45-55 minut a teraz trasę o 10 km krótszą pokonuję w 70-75 minut.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mic




Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 15:34, 06 Sty 2009    Temat postu:

Chyba jednak nie tak predko:
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
odeon




Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:32, 21 Kwi 2009    Temat postu: MOST PÓŁNOCNY

Nareszcie coś pozytywnego. Nareszcie rusza budowa Mostu Północnego. Właśnie dzisiaj H.GW podpisała stosowne dokumenty. Według jej wypowiedzi na przełomie 2011/2012 zostanie oddany most po 3 pasy rychu w każdą stronę razem z ścieżkami rowerowymi i linią tramwajową.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Żółw




Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 18:25, 22 Kwi 2009    Temat postu: Re: MOST PÓŁNOCNY

odeon napisał:
Według jej wypowiedzi na przełomie 2011/2012 zostanie oddany most po 3 pasy rychu w każdą stronę razem z ścieżkami rowerowymi i linią tramwajową.


Według jej wypowiedzi z kampanii przedwyborczej to most północny miał być postawiony w 2009r Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
B&M
Administrator



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 787
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:07, 22 Kwi 2009    Temat postu:

Niom fajnie się słuchało tych bajek...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pinezka84




Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:16, 25 Maj 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrzej
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik / Warszawa

PostWysłany: Pon 16:18, 25 Maj 2009    Temat postu:

Noo p;owialo optymizmem. Ciekawe co bedzie pierwsze: most czy nasze akty notarialne Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pinezka84




Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:43, 10 Maj 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pinezka84 dnia Pon 20:27, 07 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pinezka84




Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:27, 07 Cze 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
B&M
Administrator



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 787
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:49, 27 Paź 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Można pooglądać zdjęcia z etapów budowy:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarantula01




Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowodwory

PostWysłany: Nie 1:54, 31 Paź 2010    Temat postu:

Poniewaz bylem na tej wycieczce, to w szczegolach wyglada to tak:
Przejazd Swiderska tunelem pod przyszla TMP ma byc mozliwy w tym roku (jak pogoda pozwoli) - trzeba jeszcze wykonac prace zwiazane z nawierzchnia.
Przejazd ul. Mysliborska pomiedzy podporami (juz bez rond po drodze) ma byc mozliwy w tym roku (znow jak pogoda pozwoli)
Linia 220 kV ma byc wylaczana w jakims krotkim przedziale czasu w okresie marzec - czerwiec 2011. Wtedy ma byc podwyzszona, aby prace na nasypach bezposrednio pod ta linia mogly byc prowadzone.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pinezka84




Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:55, 01 Mar 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pinezka84 dnia Pon 22:33, 14 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
B&M
Administrator



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 787
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 0:43, 17 Mar 2011    Temat postu:

Dodatkowe środki na budowę mostu (16 marca 2011)

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
B&M
Administrator



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 787
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:32, 29 Mar 2011    Temat postu:

Ogromne 600 tonowe przęsło mostu Północnego jest już u bram Warszawy. - Jeżeli nie napotkamy przeszkód, to powinniśmy być na terenie budowy we wtorek ok. godz. 20.00 - mówi kpt Jerzy Pieleciński z Żeglugi Wyszogrodzkiej.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarantula01




Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowodwory

PostWysłany: Czw 23:10, 07 Kwi 2011    Temat postu:

tarantula01 napisał:
Poniewaz bylem na tej wycieczce, to w szczegolach wyglada to tak:
(...)
Linia 220 kV ma byc wylaczana w jakims krotkim przedziale czasu w okresie marzec - czerwiec 2011. Wtedy ma byc podwyzszona, aby prace na nasypach bezposrednio pod ta linia mogly byc prowadzone.
Coś mi sięwydaje, że tej linii 220 kV to nie przerobią w takim czasie jak zakładano wcześniej. Poskutkuje to opóźnieniem odcinka Myśliborska - Modlińska

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
B&M
Administrator



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 787
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 0:00, 07 Lip 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
B&M
Administrator



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 787
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:16, 15 Wrz 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
boczek




Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 0:13, 22 Wrz 2011    Temat postu:

Jakoś czarno widzę... Termin udostępnienia Mostu Północnego na koniec grudnia wydaje mi się mocno nierealny. Wciąż nie przebudowana została linia energetyczna w okolicy ul. Modlińskiej. Podobno wykonana została już dokumentacja techniczna przebudowy linii i teraz trwa wyłanianie wykonawcy. Nawet jeśli prace ruszą lada dzień to potrwają conajmniej ze 2 tygodnie. Demontaż słupów postawienie nowych, ponowne zawieszenie linii, odbiory... Dopiero po przebudowie linii energetycznej będzie można dokończyć wiadukt w ciągu ulicy Modlińskiej. Wciąż nie zostały wybetonowane 4 filary (te pod linia energetyczną) bez których przecież nie zakończy się budowa wiaduktu. Tam jeszcze jest roboty na 4-5 miesięcy. A tymczasem za 2 miesiące może już nadejść zima która może znacznie spowolnić prace, a nawet zupełnie zatrzymać je do marca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarantula01




Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowodwory

PostWysłany: Wto 23:53, 27 Wrz 2011    Temat postu:

Most jest daleko od linii 220 kV i odcinek do Myśliborskiej rzeczywiście może być oddany do użytku jeszcze w tym roku. Jak już się zacznie przebudowa linii 220 kV, to znaczy, ze PSE Operator S.A. wyłączy w niej prąd i będzie można równolegle prowadzić prace przy estakadzie, nasypach, itp. Ale czasu jest coraz mniej na te prace (pogoda może przestać sprzyjać).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
boczek




Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:21, 29 Wrz 2011    Temat postu:

Tak, rzeczywiście most i odcinek trasy po stronie Żoliborza są prawie ukończone i najprawdopodobniej do grudnia prace się zakończą. Podobno pojawił się jakiś nieprzewidziany problem w polegający na tym, że woda podmywa jedną z podpór mostu. No ale powiedzmy, że budowniczowie trasy jakoś sobie z tym poradzą do grudnia. Mimo wszystko wątpię jednak, czy trasa zostanie otwarta bez skończonych wiaduktów nad Modlińską. Prawie codziennie jadąc do pracy spoglądam, czy już coś zaczęło się dziać w temacie przebudowy tej nieszczęsnej linii, ale niestety nic się nie dzieje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
B&M
Administrator



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 787
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:55, 07 Lis 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
boczek




Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:41, 09 Lis 2011    Temat postu:

Jednym zdaniem: trasa i most będą oddane z opóźnieniem, a tak w ogóle to i tak będziemy stać w korkach...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Odkryta 1 Warszawa Strona Główna -> Nasza Białołęka... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin